2015. október 5., hétfő

3.- Valós tér, változó emberek

~Liam~

Tisztára össze voltam zavarodva. Nem értettem Randyt.
- Randy ki az a Liny? Haló...Randy...- letette.
Ököllel belevertem a falba. Niall igaz hogy túléli, de nagyon rosszul van. Legalábbis Lou azt mondta, nem lesz baj, de kímélnie kell magát. Ő legalább próbál nyugtatni.
- Liam mi a baj? Nekem elmondhatod! Gyere ki. Majd szólt Harrynek.
-Megyek megpátyolgatom Liam lelkét. Ha gáz van hívj.
Majd újra felém fordult.
- Liam. Mi gáz? Randy? - honnan tudja? Bakker...honnan tudja? Végül csak kinyögtem ami az igazság.
- Ennyire nyilvánvaló?- Lou felnevet.
- Még a vak is látja hogy azt se tudod hol vagy. Menjünk haza? - csak egy igent bólogattam.
Louis visszament,elkérte Harry kocsikulcsát majd beültünk és elindultunk.


~Randy~

Amint elmondtam Liamnek,hogy Liny haldoklik, lecsaptam a telefont és bedobtam a fűbe.


Nem mehetek haza.  Amerikában így megy. Minimum fél évig kell Európában lennem. De nagyon fájt...Liny...ő volt az egyetlen akitől nen búcsúztam el mielőtt eljöttem.
És ez nagyon fájt. Pont ezért visszahívtam Rayt, az egy évvel idősebb bátyám, hogy sajnálom. Sajnálom hogy leléptem csak úgy, sajnálom azt a sok mindent amit 19 év alatt műveltem vele. Nagyon bánom...csak ültem a kicsi meggyfacsemete tövében és sírtam...nem érdekel ha Nelly vagy akárki más meglát ilyen állapotban.
Ilyenkor mint valami varázsütés, megjelent Deany.
- Ajj istenem Randy...mi a baj? A fiúk bántottak? Hallottam a rádióban Niallről. Ez igaz? És ki élesztette újra? Te voltál? Csak mert nagyon illik rád a fiatal csinos lány leírás.- Ilyenkor rám kacsintott.
- Hagyjál! Kérlek most hagyjál.
Majd befutottam a házba. Még visszakiáltottam.
- Eszedbe ne jusson követni!


~Dean~

Hugi. Randyt 8 éves korom óta a hugomnak tekintem. Természetesen semmit nem akarok tőle. Mindent tudok róla. Minden szerelméről tudtam, de mostanában mintha megváltozott volna. Lehet csak az élő tér. Azért az emberek mások néha mint Skypeon pl. Itt nem szakíthatod a vonalat ha a másik fél úgy akarja. És átölelheted a másikat. És rosszabb esetben az illető el is tud lökni magától.
Gondolat átmenetemet a netes világról Tommo szakította meg.
- Randy? Mi történt? Szomorúnak látszol. - ennyire süt rólam a dolog?
- Tudjuk mi van. Randy? - Liam rámenősebb volt mint Louis.
- Szerintem most hagyjátok. Mint már tudjátok a barátnője haldoklik. Sajnos Liam a tanácsunk ellenére meglódult befelé. Louis fogta meg a csuklóját, magával szembe állította és mélyen a szemébe nézett. Utána a fülébe suttogott valamit amit azért én is hallottam. Csak gondolom a hatás érdekében csinálta ezt.
- Majd én beszélek vele. Ne aggódj. Megoldom. - majd megölelte a barátját és vakmerően elindult befelé.

~Randy~

A tervrajzom fölé hajolva láttam meg Louis kedves profilját ahogy az orrát az üvegnek nyomja.
- Bújj be! - nem volt szívem elküldeni Louist. Valakivel csak beszélnem kell. És jobb egy olyan emberrel beszélni aki nem ismer annyira. Nem tudom. Szinte idegeneknek könnyebben kitárom a szívem.
Lou suttogott. Ez zavart. Biztos tud Liamtől a Liny ügyről.
- Nem kell suttognod. Kérlek ne játszd meg magad. Inkább segíts. Ide lenne jobb a gardrób ahol kisebb vagy itt ahol nagyobb? Vagy ne is legyen tetőtér? Vagy az egészet alakítsam ki? Vagy ne? Te mit tennél? - a rajzon látszott hogy nem vagyok biztos magamban. Többször lefénymásoltam a tervrajzot hogy minden lehetőséget kipróbáltak, de még így is minden rajz tele volt áthúzásokkal. Ilyenkor meglepetésemre Louis lesöpörte az összes tervemet az asztalról.
- Inkább beszélgessünk. Gyere át hozzánk. Vagyis hozzám. Nyugis szobám van. Majd megfogta a csuklóm és gyengédén elkezdett kifelé vezetni.



~Louis~

Természetesen semmit nem akarok tőle. De úgy tűnik ő félreértette a reakciómat és megtorpant az ajtóban.
- Louis! Ezt nem lehet! Alig egy napja hogy ismerlek. Nem...én...nem akarok veled lefeküdni. - Ilyenkor kitört belőlem a nevetés. Hogy én milyen hülye vagyok. Hogy lehetek ekkora hülye?
- Nagyon szép lány vagy de a hippi stílus nem a mindenem. Mármint nem mert szép vagy de nem vagy az esetem. Ne aggódj. Sajnálom. Csak beszélgetni akartam. - Majd zavaromban elkezdtem a földet bámulni. Randy jól fogadta a dolgot szerencsére.
- Ja jó. Csak légyszi egy kabátot had vegyek fel mert fázós vagyok és nem akarok az udvaron a fűhöz fagyni.
Ilyenkor rámosolyogtam.
- Jól van na nem vagyok szexista.


~ Liam~

10 perc után eluntuk az életünket Deannel az udvaron, tehát bementünk a házba.
Kicsit feszült voltam. Két napja nem is gondoltam volna hogy egy olyan lány mint Randy Gray képes megbabonázni engem. És vajon Dean mit érez iránta? Csak barátok? Vagy titokban szerelmesek? Vagy az érzés csak egyoldalú? Ha igen ki a gyengébb láncszem? Végül észbe kaptam hogy vendégem van. Ránéztem az órára, háromnegyed 5.
- Kérsz egy teát Dean? Van barackos, mandarinos vagy narancsos. Esetleg cseresznyés? Tudod mit? Kihozom az összeset és válassz.
Majd mint valami jó eladó lány kihoztam mind a 13 felé teát amit találtam. Harrynek tuti vannak még dugikészletei valahol. De a boxeres fiókjában nem szeretnék turkálni. Vagy más helyeken. Ki tudja?
- Liam valami nyugtató jó lesz. - kizárásos alapon három maradt.
- Vaníliás karamellás vagy narancsos?
Dean nagyon hezitált. Végül a narancsos dobozt nyomta a kezembe.
Ilyenkor Harry és Randy robogtak be, szinte feltéptek az ajtót. Majd Ran megbotlott a küszöbön és úgy elvágódott hogy koppant. Már éppen futottunk volna hozzá Deannel amikor felkiáltott hogy semmi baja.
Fekvő ember a földön. Gyorsaság. Mi jut eszetekbe? Nekem ez:
- Kicsi a rakás! Majd ráugrottak Randyre. Engem követett Harry aki magával rántotta Deant. Végül amikor Louis be akart jönni a házba simán belebotlott Dean lábába és rá esett. Dean ledobta magától Louist majd felrángatott mindenkit a földről.
- Normális vagy Liam? És ha megsérül? Te nem tudsz gondolkodni? Mi van ha baja esik?- Majd felsegítette Randyt a földről.
- Nincs semmi baj? Jól vagy? - a testvéri csendet Lou törte meg.
- Akkor jössz fel Randy? - Deanre rájött az 5perc, mivel Louisra is rá rimánkodott.
- Vízszintbe akarod rakni mi? - majd Randyre nézett: Nem ilyennek ismertelek. Tök más lettél. Majd becsapta az ajtót maga után, de úgy hogy az egész ház beleremegett. Majd magam elé szólva megjegyeztem:
- Ennyit az 5 órai teázásról.


~Randy~

Miután Dean bevágta az ajtót, én nem utána mentem, hanem felcaplattam a lépcsőn. Louis szobájába akartam menni,de nem tudtam melyik az.  Szúrópróba szerűen végigfutottam a folyosón és a legutolsó szobába mentem. Szinte feltéptem az ajtót, de a szoba nem volt üres.
- Jesszusbasszus! - Kiáltottam fel amikor megláttam a kisírt szemű Nelly Horant.
-  Jól vagy Randy? - Harry a mondata végére már mögöttem állt, és megfogta a derekamat. A fülébe súgtam : muszály? - elég kellemetlen amikor egy "ismeretlen" srác a derekadat fogja. Végül kb. olyan meglepődéssel mint én megállt a szoba küszöbén. Gondolom ez Niall szobája.
- Mi a baj Nelly?- Harry odament hozzá, majd megölelte. Végül megkérdezte: kérsz egy teát?
Nem bírtam tovább röhögés nélkül. De nem lehetek szívtelen, nyitott leszek Nellyvel.
- Na gyere le Liam főz neked egy fini narancsos teát. Majd kiabáltam. Ugye Liam? Nem is tudta mitől van szó de rávágta hogy persze.
Lementem a kisírt szemű Nellyvel, majd bementem a konyhába Liamhez és egy apró puszit nyomtam a homlokára.

~Liam~

Randy spontán puszijától a fellegekben jártam. De nem örülhettem sokáig, hiszen egy,felforr a teavíz kettő vendégem volt.
Leültünk a kis kerekasztal két oldalára, szembe. Nelly kisírt szemeit láttam majdnem én is sírtam. Nem tehettem róla ilyen vagyok.
Inkább belekortyoltam a teámba. Majd Nelly nekikezdett a mondandójának.
- Felhívott Niall egyik volt barátnője. Tuti emlékszel még Madisonra nem? Nagyon nem szerettem a lányt. Tudod valójában felfalta az öcsémet. - Pontosan emlékeztem Madisonra. Niall akkor adta ki az útját amikor a lány már Zaynre is rámászott. Aztán egyszer Madison mind a négyünk láttára lesmárolta Zaynt.
De Nelly tovább folytatta.
- Állítólag bement a kórházba, és Niallt dédelgeti. Az öcskös oké hogy felnőtt de tudod milyen. Mindenkinek megbocsát bármekkorát hibázik az adott személy.
Ez pontosan így van. És pont jól emlékszem Mad mennyire utálta Nellyt.
- És félsz hogy Niall megutál majd a csaj miatt?
-Hát igazából igen. Hiszen olyan ártatlan öcsém van és Madison akkora egy fúria. Majd ismét sírni kezdett.
Végül megszorítottam a kezét és mélyen egymás szemébe néztünk.


~Louis~

Bevezettem Randyt a szobámba majd rácsaptam az ágyra magam mellett.
Randy értette a jelet és leült. Majd belevágott az élettörténetébe.
- Kamasz koromban sokat humorizáltak a nevemen. Gray...tuti hallottál már a szürke 50ről.
- Igen. Szóval...uh. - Nem tudom milyen lehet ha bántanak.
- De nehogy azt hidd hogy csak úgy viccelődtek. Idegileg roncssá tettek. Sok dolog miatt. Jó tanuló voltam és nem akartam felnőni. Végül mégis sikerült.
- Mi történt?
- Erről nem szeretnék beszélni. - Bántott a dolog. De végül csak annyit kérdeztem: Majd egyszer elmondod?
Csak bólogatott. Végül sírni kezdett. Én pedig vigaszt nyújtva neki átöleltem.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sziasztok!
Ez lett volna a harmadik fejezet.
Ha tetszett likeoljatok pipáljatok kommenteljetek. Ééss van egy jó hírem!
Készül egy bloggal kapcsolatos másik oldal is.
Ha elkészülne, a linket itt fogjátok megtalálni.
További szép/napot/éjszakát/estét/reggelt/hajnalt ahogy tetszik.
That's all for now
Jessie

2 megjegyzés:

  1. Egy szó: fantasztikus! :)
    Csak így tovább, már várom a kövit!
    Love my sister ♥
    All the love, M

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen tesó...de nem olyan fantasztikus...
      Te sokkal jobb vagy!
      Te vagy a példaképem!
      Love my sister ♥
      Jessie

      Törlés